Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena Novija izmjena Novije izmjene na obje strane | ||
hr:instructional_design:goal_based_scenarios [2013/12/12 21:23] mlovric [Pročitaj više] |
hr:instructional_design:goal_based_scenarios [2013/12/12 21:45] mlovric [Općenito] |
||
---|---|---|---|
Redak 1: | Redak 1: | ||
====== Cilju usmjereni scenariji ====== | ====== Cilju usmjereni scenariji ====== | ||
===== Općenito ===== | ===== Općenito ===== | ||
- | Cilju usmjereni scenariji koje je postavio [[http://www.rogerschank.com/biography-part2.html|Roger Schank]], je model [[learning_paradigms:constructivism|konstruktivnog učenja]] koje ** kombinira ** **[[instructional_design:učenje na temelju slučaja]]** i ** učenje kroz rad **. Cilju usmjereni scenariji uče koji niz koraka treba poduzeti kako bismo ostvarili željeni cilj. Prema Schanku, | + | Cilju usmjereni scenariji koje je postavio [[http://www.rogerschank.com/biography-part2.html|Roger Schank]], predstavljaju model [[learning_paradigms:constructivism|konstruktivnog učenja]] koje ** kombinira ** **[[instructional_design:case-based learning|učenje na temelju slučaja]]** i ** učenje kroz rad **. Cilju usmjereni scenariji uče koji niz koraka treba poduzeti kako bismo ostvarili željeni cilj. Prema Schanku, |
* "// Namjera cilju usmjerenih scenarija je osiguranje motivacije, osjećaja postignuća, sustava za podršku i fokusiranje na vještine, a ne na činjenice.//"(([[http://cogprints.org/624/1/V11ANSEK.html|Schank, Roger, C. Goal-Based Scenarios. 1992.]])) | * "// Namjera cilju usmjerenih scenarija je osiguranje motivacije, osjećaja postignuća, sustava za podršku i fokusiranje na vještine, a ne na činjenice.//"(([[http://cogprints.org/624/1/V11ANSEK.html|Schank, Roger, C. Goal-Based Scenarios. 1992.]])) |