Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena | Novija izmjena Novije izmjene na obje strane | ||
hr:learning_theories:script_theory [2013/12/07 20:02] pmucnjak |
hr:learning_theories:script_theory [2013/12/07 20:03] pmucnjak |
||
---|---|---|---|
Redak 13: | Redak 13: | ||
*//"U mojoj teoriji scenarija, scena odnosno zbivanje s percipiranim početkom i krajem, je osnovna jedinica analize. Cijeli set scena proživljenih u nizu se zove zaplet života. Scenarij, naprotiv, ne bavi se svim scenama ili zapletom života, već s pravilima pojedinca za predviđanje, tumačenje, reagiranje na, te kontroliranje uvećanih setova scena."//((Tomkins, Silvan. Script Theory: Differential Magnification of Affects. Nebraska Symposium On Motivation 1978. Ed. Richard A. Deinstbier. Lincoln, NE: University of Nebraska Press, 1979.)) | *//"U mojoj teoriji scenarija, scena odnosno zbivanje s percipiranim početkom i krajem, je osnovna jedinica analize. Cijeli set scena proživljenih u nizu se zove zaplet života. Scenarij, naprotiv, ne bavi se svim scenama ili zapletom života, već s pravilima pojedinca za predviđanje, tumačenje, reagiranje na, te kontroliranje uvećanih setova scena."//((Tomkins, Silvan. Script Theory: Differential Magnification of Affects. Nebraska Symposium On Motivation 1978. Ed. Richard A. Deinstbier. Lincoln, NE: University of Nebraska Press, 1979.)) | ||
- | Scenarij se može definirati kao četiri različita tipa: | + | Scenarij se može definirati kao četiri različita tipa(([[https://circle.ubc.ca/handle/2429/14766|Guirguis, M. M. A script theory of intentional content. PhD thesis. 2003.]])): |
* **epizoda** (za upravljanje situacijama i događajima), | * **epizoda** (za upravljanje situacijama i događajima), | ||
* **instrumental** (za korištenje i prikazivanje proceduralnog znanja), | * **instrumental** (za korištenje i prikazivanje proceduralnog znanja), |